joi, 19 martie 2015

Alex Robciuc - românul care-şi promovează ţara pe Internet

    Aflându-mă hai-hui pe Internet am dat peste un articol apărut pe site-ul Descoperă.ro despre un compatriot născut pe plaiurile maramureşene, în Sighetu Marmaţiei, şi care a reuşit să facă mare vâlvă prin blogosferă cu câteva imagini. Numele său este Alex Robciuc (Foto medalion). Nu-l cunosc şi-mi pare rău că nu am reuşit să strâng mai multe date despre el, însă îi mulţumesc şi lui - după cum n-am rămas dator nici altora - că, prin ceea ce ştie el să facă, prin exprimarea fotografică, România a surprins iarăşi străinătatea cu frumuseţile sale.
   Ca text, voi reda în totalitate articolul semnat de Adriana Stanca pe data de 7 martie 2015, contribuind şi eu cu cât mai multe ilustraţii ale lui Alex, atâtea câte am găsit. Şi tot îmi par puţine!

Un român îşi promovează ţara pe Internet, 
cu aceste fotografii spectaculoase.
Reacţiile străinilor: „Îmi doresc să fi locuit acolo”


   Fotografiile realizate de Alex Robciuc în Maramureş au devenit virale după ce au fost publicate pe site-ul Bored Panda.
   Fotografiile prin care un tânăr din Sighetu Marmaţiei prezintă peisajele spectaculoase ale Maramureşului au devenit, de curând, virale pe Internet.  Alex Robciuc le-a publicat pe site-ul Bored Panda pentru a arăta întregii lumi frumuseţile plaiurilor natale, explicând că, pentru el, o zi petrecută în mijlocul naturii cu aparatul de fotografiat este „reţeta” fericirii.
   „Drumeţiile în natură mă inspiră foarte mult, aşadar capturarea acestor imagini este una dintre pasiunile mele”, a explicat fotograful.
   „Am realizat aceste poze în timpul unor călătorii prin Maramureş (un mic judeţ aflat în Transilvania, România). Peisajele pe care le-am fotografiat în această regiune sunt pline de serenitate şi pace. (...) Îmi place să folosesc lumina bogată a dimineţii sau pe cea a serii pentru a obţine un efect mai dramatic. Trezitul la 5 dimineaţa, căutarea unui punct de observaţie, aşteptarea luminii perfecte şi descoperirea unui element remarcabil în peisajul car mă înconjoară – aceasta este reţeta perfectă pentru a-mi transpune sentimentele şi starea de spritit într-o simplă fotografie”, a mai povestit Alex Robciuc.
 Internauţii care au văzut forografiile lui Alex Robciuc s-au declarat impresionaţi de peisajele spectaculoase.

  „Fotografiile acestea sunt uimitoare! E o nebunie când te gândeşti că există un loc atât de frumos”, a comentat  cineva.

 „Doamne! Fotografiile acestea mă fac să-mi doresc să vizitez şi eu locurile acelea”, a mărturisit un alt internaut.

 „Fotografiile tale atât de frumoase mă fac să îmi doresc să fi locuit acolo”, a spus o tânără din California.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.